donderdag 25 februari 2010

IJsje

Van een collega moeten maandag haar amandelen geknipt worden. Daarom heb ik deze kaart gemaakt met een ijs etende Tilda. Dat zal ze na de operatie ook wel moeten, veel ijs eten. Hopelijk gaat het goed, en heeft ze er niet al te veel naweeën van. Het papier had ik eigenlijk uitgezocht voor de SOL van afgelopen dinsdag. Ik had het al gesneden etc, maar mijn kaart is heel anders geworden dan de bedoeling. Sinds vrijdag zit ik al met griep in huis en heb weinig puf om een kaart te maken. Dus ook erg duf, en daardoor lukte de SOL me niet. Papier weggelegd, en verder zitten hangen. Uiteindelijk heb ik er iets anders mee gedaan, zoals je hierboven ziet. Het resultaat van drie dagen steeds ietsje doen. Ik hoop dat mijn energie snel terug komt, zodat er weer meer kaarten en ander werk uit mijn handen gaat komen. Voor deze kaart heb ik de nieuwste flower punches gebruikt. Bloemen, maakt niet uit welke, blijven toch wel een mooie versiering en afwerking van een kaart vind ik.

8 opmerkingen:

  1. Ohhh Diane,wat een prachtig kaartje,lief dat meisje met haar ijsje.
    Prachtig papier en kleuren.
    Beterschap meis,hoop gauw dat je mag opknappen.
    hier zijn ook zieken,me man,en ik heb het nu ook in me keel alles doet me zeer.

    Sterkte hoor.
    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje en zo toepasselijk met dat ijse! Wat vervelend dat je ziek bent zeg en dat nog wel in je vakantie. Beterschap hoor!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een prachtig en lief kaartje.

    Groetjes en beterschap Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Leuk dat je mij ook gaat volgen, veel kijk plezier.
    Via via kwam ik laatst op je blog terecht en van af het kaartje van 3 febr ben ik je gaan volgen .

    Groetjes en nogmaals beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, Tilda met haar ijsje, ja dat zal je collega zeker wel waarderen.
    Mooi hoor.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje.
    Het papier is ook erg leuk.

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Dianna wat een schatje je kaartje je maakt prachtige creaties. En ik ben gelijk volger geworden.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een lekker ijsje kan altijd. En heb je hier de nieuwe Nellie ponsen gebruikt?
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane