maandag 1 november 2010

Jade

En zie hierhier mijn schatje. Het aftellen is begonnen. Zaterdag 13 november mag ik Jade (uitspraak Jèdùh) gaan halen. Ik heb er enorme zin in. Op deze foto was ze 3 weken jong.

Hier is ze ruim 4 weken oud.

En jawel als je 5 weken oud bent dan wil je toch al wel de wereld een beetje gaan verkennen. Schitterend om te kijken hoe ze beweegt. Wat een ongecontroleerde bokkensprongen maken die kleintjes nog. Staan ze ineens achterstevoren als ze denken een stap naar voren te doen. En dan verdwaasd kijken, waar ben ik nu. Volgens mij doe ik straks niets anders meer dan kijken naar haar.

7 opmerkingen:

  1. Wat is het toch een lieverdje!
    Nog even geduld en dan is ze lekker bij jou, wat zal dat een gezelligheid geven!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wowwww Diane,Wat is dat een dot,daar zal ik de hele dag mee spelen.
    Dat zal jou heel erg goed doen.
    Je heb nu iets om voor te zorgen en genieten.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje! Oooh daar blijf je echt naar kijken... ik kan mijn ogen al niet van de foto's afhouden! Dat smoeltjuh!!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een poepie, ik ben helemaal verliefd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat is wel een super schatje om te zien hoor,daar ga je vast veel plezier mee beleven.Alleen dat wachten zal niet meevallen ha ha.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee diane

    Wat leuk weer een hond erbij in de buurt.
    Neem van mijn aan dat je wel meer doet dan kijken hoor, wat denk je van lekker kroelen met 'r op de bank en rondje rond de vliet?
    Ik zie je vanzelf wel pronkend langs lopen hier :-)

    groetjes erika

    BeantwoordenVerwijderen

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane