dinsdag 15 maart 2011

Jade

Af en toe komt er een vraag hoe het met Jade gaat. Ze groeit als kool. Het is echt elke dag opnieuw genieten van haar gezelschap. Afgelopen weekend ben ik voor het eerst met haar de uiterwaarden hier langs de rivier op gegaan. De eerste keer nog aan de riem, maar nu heb ik haar 3 x los laten lopen, ze kan nergens heen daar. Maarre het voelde zeker de eerste keer wel als spannend aan, komt ze wel bij me dat ik haar kan aanlijnen als we weer richting weg gaan? Ja dus. En wat is het dan toch leuk als het kleine ding kan genieten van een stukje vrijheid. Hieronder een paar foto's van vanmiddag dat ze bij een strandje langs de rivier aan het snuffelen is.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Diane.

    Ik kan me indenken dat het spannend is, de eerste keer, om haar de vrijheid te geven, fijn dat alles is goed gegaan.

    Veel plezier met je trouwe metgezel.
    Groetjes Lena.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's!
    Super dat het zo goed is gegaan, jij gaat nog heel veel plezier van haar hebben (en zij van jou).

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh wat een schatje... Heerlijk dat het zo goed gaat met jullie! Bedankt voor deze leuke foto's!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto,s Diane,die is al groot geworden.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane