zaterdag 9 maart 2013

Neutrale babykaart


Bij Nel zag ik de snij-embosmal van de kinderwagen. Die had ik nog niet gezien. Dat krijg je als je een poos eruit bent. Maar goed ik had wel zin om met de mal iets te doen. Ik mocht hem van Nel weer lenen. En opnieuw ben ik aan de slag gegaan met borduren. Een patroontje uit een hobbydols borduurboekje heb ik gebruikt voor deze kaart. Vervolgens ben ik gaan proberen om ook iets in/achter de kap van de kinderwagen te borduren. Al gaande weg ontstond het idee om de kaart effen te houden. Uiteindelijk vind ik hem neutraal maar toch ook chique geworden. De komende week nog eens meer verzinnen met de kinderwagen in combinatie met borduren.

1 opmerking:

  1. Die kinderwagen is inderdaad echt leuk. Toevallig ben ik er vanmiddag ook nog mee bezig geweest, heb 'm verwerkt op een spanen doosje (zie je binnenkort wel op mijn blog verschijnen).

    En jij hebt er een prachtige kaart mee gemaakt!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane