zaterdag 19 juli 2014

Vakantie!!! Gauw verder met de CAL

In april was ik bij de echtstudio in Alphen aan de Rijn en zag daar miss Wooly. De mijne zijn veel kleiner uitgevallen dan het origineel wat ik daar zag. Ook hing er een CAL ook die zag er anders uit. En hij voelde heel anders. De mijne voelde aan als een plank. De CAL daar voelde zacht. Ik weet dat ik strak haak, maar blijkbaar haak ik wel heel strak. Ik zat al een poosje te verzinnen om opnieuw te starten omdat het onderstuk van mijn CAL me niet zinde, het bobbelde. Toen was het besluit snel genomen, opnieuw starten en dan haaknaald 5 ipv haaknaald 4. Daar ben ik toen aan de begonnen, maar er kwamen allerlei schoolperikelen tussendoor. Gister was mijn eerste vakantiedag en nu is de CAL zover als ik eerder was. Ik heb ze even op elkaar gelegd om het verschil te zien. 
Jade wilde het ook wel even bekijken ;-) 


En hij is goedgekeurd om lekker op te liggen. 
Nu lekker verder om weer bij te geraken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane