dinsdag 5 augustus 2014

Het begin van de slinger is er!

Het eerste probeersel was niet naar mijn zin. De hoeken trokken en de bloem erop was wat druk voor een lange lijn in mijn lokaal. Maar de basis was wel grotendeels naar mijn zin. Dus opnieuw gestart en daarbij de hoeken net anders gehaakt dan volgens de beschrijving (zie eerder bericht). Nu is hij wel naar mijn zin. Misschien nog even opspannen om hem mooi driehoekig te maken, maar wie weet laat ik het ook wel zo, lekker speels voor een slinger.
En als de eerste dan gelukt is, dan volgen er al snel meer. Hier alle vijf de varianten.
En als het dan naast elkaar ligt gaat het al wat lijken op de slinger.
Ik begin de slinger steeds concreter voor me te zien. Nu nog een serie driehoeken erbij haken. Lekker werkje om mee te nemen als ik ergens heen ga.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane