dinsdag 3 februari 2015

Te weinig haakwerk ?

Op dit moment ben ik lekker bezig met:
- 2x de crochet along 2015;
- Sophie's Universe 
- de scheepjes CAL (van afgelopen najaar)
- een poef 
Enne toch miste ik nog haakwerk ;-)
De eerste 3 projecten moet ik elke week wachten op het huiswerk. Met de scheepjes Cal kan ik wel door. Maar sinds het voltooien van mijn ripple sprei mis ik eigenlijk een project wat je beet kunt pakken en zo aan door kunt gaan, zonder steeds het patroon te moeten lezen. Dit is heerlijk op momenten wanneer je hoofd vol zit van allerlei belevenissen, positief of minder prettig.
Toen kwam ik op op deze site een gave deken tegen. Maar ja wat moet je met alle dekens? Ineens kwam de gedachte aan een nichtje op. Ze is in verwachting, misschien haar verrassen met een babydeken? Maar ja welke kleur/kleuren? Wat is daar de maat van etc. Uiteindelijk gevraagd of ze het leuk zou vinden. En jawel, ze was dol enthousiast. En ik dus ook, want hiep hoi ik heb een leuk project erbij waar ik ter ontspanning aan kan werken, en waar ik ook iemand blij mee maak. 
De wensen van de aanstaande moeder waren snel gegeven. Effen van kleur, geen kantjes, roezels of iets dergelijks eraan. Vrij strak. De deken van de hierboven genoemde site vond ze qua haaksteek geweldig. 
Dus garen besteld, fleece gehaald om het dekentje mee te voeren, en ik kon aan de slag.
Het garen met het fleece.
En het eerste begin van het dekentje. Nou moet ik niet te snel gaan anders moet ik weer op zoek naar een "slachtoffer" ;-).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane