maandag 28 juli 2014

Nieuw haak project ;-)

Een poosje geleden kwam er een mail voorbij met, voor mij, nieuw garen. Het is stone washed garen van scheepjeswol. Wat een mooie kleurtjes. Het begon gelijk te kriebelen om er iets mee te maken, maar wat? 
Vervolgens kwam ik bij het snuffelen op de blogs een vrolijke vlaggenlijn tegen. Die trok me wel aan. Leuk om in de klas te hangen, zodat het lokaal de eerste schooldag er al gezellig uitziet en dan daarna voor als er een kind in de klas jarig is. Heel handig een patroon van de slinger was te vinden bij mevrouw Snoeshaan. Toen werd het verzinnen: Welke kleurtjes ga ik gebruiken? Hoe komt het er denk ik dan uit te zien? Welk garen? Dat was het moment dat ik weer aan het stone washed garen moest denken. Gauw een bestelling geplaatst, die heel snel binnen was. Bij binnenkomst was ik gelijk verliefd op de kleurtjes van het garen. Ik zat nog even te kijken naar het phildar en catania garen. Misschien is er een combi mogelijk? In ieder geval dit zijn de kleurtjes die ik voor mijn slinger wil gebruiken.
Nu maar afwachten hoe het resultaat gaat worden. Of het lukt wat ik in mijn hoofd heb. Het is vakantie, dus ik kan er lekker aan beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane