maandag 22 december 2014

CAL 2014 in PIP kleuren

 
De CAL 2014 die ik in hortensia kleuren maakte, was telkens zo af (de weektaken). Daarom bedacht ik om er gelijktijdig nog één te maken. Welke kleuren? Bestemming? Ik had daar al snel antwoorden op voor mezelf. Het zou een verrassing worden, en dan in de PIP kleuren, voor iemand met PIP servies. Iemand van wie ik wist, dat handwerk gewaardeerd wordt, iemand die enorm kan genieten van ook kleine dingen.
En jawel, de deken kwam klaar, en ging op de grond voor een foto, en daar was mijn kleine "monster" alweer om er heerlijk op te gaan liggen. Gauw de deken gewassen om hem op zolder op het tapijt daar te blocken. 

Ondertussen heeft de deken zijn bestemming gekregen. En inderdaad degene die ik hem gaf, was blij verrast. Hieronder hangt hij mooi te zijn bij de PIP servieskast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane