woensdag 3 maart 2010

Tuinmeisje

Bij Bianca zag ik pas een kaart voorbijkomen die ze met een SOL gemaakt had. Vaak maak ik ze ook wel, maar die week kwam er niets van. Toen ik haar kaart zag kreeg ik wel het voornemen om hem toch snel te gaan maken. Nu is snel er niet echt bij, als je ziek bent. Maar goed na 2 dagen is hij af. Vooraf heb ik zitten verzinnen wat ik met de kaart zou willen. Het model leent zich goed om iemand geld met zijn of haar verjaardag te geven. Vervolgens had ik gelijk iemand in gedachte voor wie ik het leuk vond om hem te maken. Iemand die graag en veel in de tuin zit.
De keus van de stempel was toen gelijk niet moeilijk meer. Deze Tilda die lekker bezig is met een bloemetje en een gieter vond ik zeer geschikt. Het papier komt uit het wisteria paper pad. Ik heb het blokje een poos terug al gekocht, omdat ik helemaal weg ben van de kleurtjes en patronen. Maar toen begon het toch wel moeilijk te worden. Het witte kaartje op het scrappie vond ik wel erg wit. Nu heb ik de airbrush van copic, dus dat kan verholpen worden. Maarre, het was een poos terug dat ik die had gebruikt. Ik moest echt weer even de slag te pakken krijgen. Dat kostte dus een stempelafdruk, maar niet getreurd, de aanhouder wint.
Vervolgens het inkleuren. Erg leuk werk met de copics, maar mijn kleurenassortiment was toch wel ietsje beperkt. Dus enorm aan het mengen geslagen. Het resultaat kun je hierboven zien. Ik moest zelf wel erg wennen aan het eindresultaat van de ingekleurde Tilda. Uiteindelijk op de kaart ben ik er wel mee in mijn schik, al ben ik wel enorm benieuwd naar jullie reacties.
En tenslotte de binnenkant nog afgemaakt met een paar kleine magnolia stempelafdrukjes. Ik heb er geen labels in gemaakt. Tenslotte komt in 1 vakje het geld, en in het grote vakje wil ik een zakje zaadjes stoppen.



6 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm hartstikke leuk Diane!
    Gaat 't alweer wat beter met je?

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldig mooi kaartje Diana en de binnenkant is ook schitterend.
    Prachtig papier,en je zal het maar krijgen zo'n kaart met inhoud.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Diane.
    Je kaart is schitterend.
    Groetjes Lena.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart en de binnenkant is ook zo mooi.

    Groetjes jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He weer een kaart erop. Maar niet mij de schuld geven, dat je aan de slag moest hoor!!!!
    Hij is prachtig.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh Diane,wat een prachtig kaartje,mooi papier,en wat heb je dat van binnen prachtig gedaan zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane