maandag 21 december 2009

Kerstmuis (2)


Opnieuw een kaartje met de kerstmuis. Ik blijf hem geweldig vinden. Het is gewoon jammer om hem te versturen, maar ik heb een kaart met deze muis van Bianca mijn schoonzus gehad voor de kerst. Helemaal geweldig!!!. Deze kan dus op de post. Het papier is weer dat mooie kerstpapier bij Ge-We vandaan. Verder weet ik dat het lintje ook daarvandaan komt. En wat een uitkomst die pons van MS om je lintje door een kaart te kunnen rijgen. Ik ben helemaal blij dat ik die pons vorige week bij Ge-We heb meegenomen. De sneeuwsterren zijn gemaakt met een spelbinders mal en daarna beglittert en in het midden vastgemaakt met een bradlets.

3 opmerkingen:

  1. Jij zit nog midden in de kerstkaartjes zie ik wel. Ikke niet hoor, da's niet m'n favoriete bezigheid zoals je weet. Hoewel, zo bij de kerstboom vind ik ze toch ook wel heel gezellig om te maken. Deze is in ieder geval weer hartstikke mooi en die pons is inderdaad ideaal, ik grijp er ook best regelmatig naar.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Diane,lief is die stempel toch zeg.
    Mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane