donderdag 31 december 2009

De laatste kaart van 2009


Zo nog even een kaartje plaatsen. Het is de laatste van 2009 die ik plaats. Ik heb er nog een paar liggen om te plaatsen maar dat komt de komende week (of weken) wel. Volgende week begint de school weer, en ik zag al een volle agenda voor volgende week. Dus dan komt er van hobby-en niet veel.
Voor deze kaart heb ik opnieuw een magnolia stempel gebruikt. Ze zat in de laatste winterkit. Verder heb ik weer het papier uit de paper pad Granola gebruikt. Van hetzelfde merk zijn ook de gebruikte knoopjes. Het lint komt net als het papier en de knoopjes bij Ge-We vandaan. Het roosje heb ik van een  kleine/jonge sint gehad, die een grootse suprise gemaakt had van mega veel bloemen. De ondergrond van de kaart is gemaakt volgens aanwijzingen van een SOL.

Verder wens ik iedereen een goede jaarwisseling en veel hobby plezier in het jaar dat voor ons ligt!!!

4 opmerkingen:

  1. Wowwwww Diane, lest best zeggen we dan want ik vind deze echt SCHITTEREND! Helemaal mijn kleurtjes en niet te druk, daar hou ik van. Ik wens jou ook een hele gezellige jaarwisseling en een fantastisch 2010!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lief en mooi kaartje! Vind het lint (want dat is het toch wel he?) echt prachtig! Ik wil ook jou en je familie via deze weg alvast een gezond en gelukkig nieuwjaar wensen!

    liefs,

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh wowwww Diane wat een prachtig kaartje,lief blijven die Tilda,s toch.
    Mooi papier.

    Een gezellige jaarwisseling en een gezond 2010.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje en dat papier blijft heel erg mooi. Die swirl is trouwens ook schitterend.

    Gelukkig nieuwjaar!

    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane