dinsdag 22 december 2009

Kerst bij de piano


Zo nog even een kerstkaartje. Met dit weer ben ik helemaal in de stemming om kerstkaarten te maken, al heb ik ze voor dit jaar al verstuurd. Voor deze kaart heb ik opnieuw dat papier uit het blok gebruikt. De stempels komen uit de laatste magnolia winterbox. Verder heb ik de kandelaar bewerkt met fijn zilverglitter. Het meisje haar onderrokje en haar haarversiersels heb ik met fijn glitter gedaan. Door het papier en de stempels had de kaart voor mij niet veel meer nodig dan een zilveren strik om hem af te maken. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

2 opmerkingen:

  1. Ik zie nu pas dat je er nog eentje geplaatst hebt, ook deze is supermooi.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend is ze Diane,leuk zo op die piano.
    Het is zeker prachtig papier.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane