maandag 25 januari 2010

Boeketje bloemen


Zo eens even een hele andere kaart dan anders. Tijdens het opruimen, kwamen ook mijn 3d plaatjes weer tevoorschijn. Dus daar maar eens mee aan de slag. Ook erg leuk om te doen. Het achtergrond papier komt uit een pattern paper pad. Het randje is met de wizard gesneden en ge-embossed. Het is een nieuwe mal van Marianne design. Het lintje wat door de mal geregen is komt uit mijn lintjesdoos. Ik weet alleen nog dat ik het ooit bij Ge-We heb gekocht. Het lintje heb ik vastgezet met kraaltjes. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes,
Diane

2 opmerkingen:

  1. Hallo Diane
    Ik vind dit een leuke kaart, met die strik om de bos bloemen, en die parels op het lint
    groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Diane,mooi plaatje en papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane