zaterdag 2 januari 2010

Bloemenmeisje


Na een dagje nieuwjaar wensen met oliebollen en appelflappen, is het alweer de laatste dag van mijn vakantie. De achterliggende twee weken heb ik heerlijk genoten van het kaarten maken. Hier dus weer een kaart waar ik opnieuw blij mee ben. Het meisje is een magnoliastempel. Volgens mij is het er één van een nieuwe serie. Ik heb hem op de kreadoe gekocht. Het papier is van graphic 45, de baby 2 bride collection.. Dat komt zoals gewoonlijk weer bij Ge-We vandan. Verder zitten er een paar knoopjes met scrappersflos op de kaart om het gedeelte van het meisje rechtop te kunnen laten staan en daarnaast als hartje van de bloemen die ik gemaakt heb met de floral punches. En om het geheel af te maken zit er ook nog een kantje over de kaart.
Zo dit is de eerste van het nieuwe jaar, ik hoop dat er nog vele mogen volgen.

6 opmerkingen:

  1. Heeejjj Diane,

    Allereerst wil ik jou nog even persoonlijk een fantastisch 2010 toewensen! Ik hoop dat je tussen je drukke werkzaamheden door toch nog wat tijd kan vinden om kaartjes te maken en aan ons te showen. Ook deze is weer supermooi en wat een schattig Magnoliaatje heb je gebruikt. Dat papier blijft ook zo mooi, daar krijg ik ook geen genoeg van.

    Prettige dag!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje Diane,lief die stempel,en wat een prachtig papier zeg.

    Ik wens jou en je fam een gezond 2010 toe!
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart weer Diane, jij mag inderdaad oprecht blij met het kaartje zijn, bijna zonde om te versturen hihihi succes met werken weer :-(

    liefs,

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig papier is dit. Van dit merk heb ik kerstpapier gekocht voor volgend jaar. Ja ja, je kan er niet vroeg genoeg bij zijn.
    Het model van de easelkaart vind ik ook geweldig. Op een of andere manier komt de kaart dan veel mooier uit.

    Enne het uiterlijk van je blog is erg leuk geworden.

    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige dingen zijn er hier te zien! Schitterende kaarten vol mooie stempels, maar ook de achtergrond is geweldig, zeker als je in het onderwijs 'zit'.
    Deze kaart is ook helemaal het einde!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat prachtig hier allemaal zeg!!!! en nog de beste wensen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane