woensdag 28 januari 2015

Een impulsaankoop

Dit garen zag ik op internet voorbijkomen op deze site. En tja ik blijf toch gek op de kleuren die bij een blauwe hortensia passen. Ik kon het niet laten om 2 bollen te kopen. Maar dan komt de vraag wat ga je ermee doen? 
Omdat de poef maar een stukje van Sophie's Universe CAL 2015 krijgt, en ik die CAL eigenlijk wel helemaal wil maken, besloot ik dat dan maar met dit garen te doen. Week 1 is klaar. Zover nog helemaal beige. Het wordt een verrassing wanneer de kleur gaat veranderen in de bol, en welk effect dat heeft. Op de wikkel van de bol staat als advies haaknaald 4-5. Maar ik vind de draad aanmerkelijk dunner dan stylecraft, en ben daarom gestart met haaknaald nummer 3. Tot zover vind ik het resultaat met deze haaknaald naar mijn zin. 
1 patroon, 2 verschillende garens, de ene op haaknaald 3 en de andere op haaknaald 7 gehaakt. Wat een verschil!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane