zaterdag 3 januari 2015

CAL 2015 van start

 
Jawel de CAL 2015 is gister weer van start gegaan. En omdat ik nog vakantie had, was het "huiswerk" snel klaar. Om goed te starten heb ik hem gelijk geblockt. Wat een verschil maakt dat toch uit. 
Deze wordt voor mezelf, als plaid in de auto ;-).

 
Voor een collega zou ik ook een sprei maken ik grijs-wit tinten. Ik was er al mee begonnen met de CAL 2014, maar de kanten gingen zo akelig schuin... Dat ik er niet verder mee was gegaan. En aangezien de CAL van dit jaar een vierkant gehaakt sprei wordt, moeten de kanten wel goed gaan ;-). Dus ben ik vrolijk opnieuw begonnen.

Voor de deken van mijn collega, heb ik het centrum van Jolanda haar deken genomen. Voor mijn eigen deken die van Tertia. Wel leuk om zo verschillend te starten. Het ziet er echt heel anders uit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane