maandag 26 januari 2015

Een nieuw jasje voor de poef ...

Deze poef maakte ik vorig jaar. Jade staat er graag op naar buiten te kijken. Hij is ondertussen een stuk ingezakt, de bloemen zijn er af. Hij begint dus wat "mankementen" te krijgen. En ik moet zeggen, nu ik het snoepkussen en de CAL 2014 in hortensiakleuren van stylecraft heb liggen, vind ik de kleuren van de poef ook niet geweldig meer. Tijd dus voor een nieuw jasje. Ik zag Sofhie's universe langs komen en ik vind dat patroon enorm mooi. Dus die wilde ik als basis maken. Mijn schoonzus kwam nog met de tip de dikkere stylecraft te kopen voor de poef. Dat vond ik een goed idee. En toen het binnen was, ben ik gelijk begonnen.
Hij wordt echt naar mijn zin. Dit is zover als week 1, deel 1 en deel 2 van het patroon geeft (en dan op haaknaald nr 7). Nu moet ik eerst vulling voor de poef kopen, om hem weer stevig te maken. Dan kan ik kijken hoeveel rondes er nog omheen moeten, voordat ik naar beneden ga haken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane