dinsdag 13 april 2010

3D stempel viool

Afgelopen zaterdag ben ik naar de stempelbeurs in Zeist geweest. Daar heb ik een aantal (veel) supermooie bloemenstempels gekocht. Gisteravond was er weer een SOL bij de club kaarten maken met Tiets. En bij die kaart heb ik gelijk een stempel gebruikt die ik op de beurs heb gekocht. Het is een setje om de viool in 3D te maken. Hij is zo mooi. Hij is van het merk docrafts papermania signature. Ik heb met enorm veel plezier de viool zitten kleuren. Deze viool zullen jullie vast vaker bij me voorbij zien komen, ik ben er zo blij mee!

4 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje Diane, en het viooltje is schitterend

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend is je kaart Diane.

    Groetjes en heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb jij veel bloemenstempels gekocht??????
    Hij is wel schitterend geworden.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Diane en dat stempeltje is inderdaad schitterend.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane