dinsdag 20 april 2010

Groepsfoto

Een bestuurslid van onze scholenvereniging zit al 12,5 jaar in het bestuur. Onze locatie draait nu voor het zesde jaar. In al die 6 jaar is dit bestuurslid speciaal betrokken geweest bij onze locatie. Hij was bij menig sollicitatiegesprek aanwezig, maar ook op andere momenten liet hij zijn belangstelling blijken. Daarom heb ik deze speciale groepsfoto van ons team gemaakt, om hem tot zover te bedanken.
Het is maar goed dat er op onze locatie niet meer collega's werken, want dan was het helemaal een grote kaart geworden. Ik moet zeggen het was wel een uitdaging om zoveel Tilda's voor, achter en naast elkaar te krijgen. Dat was dus goed opletten met maskeren en stempelen.
Bij het inkleuren heb ik geprobeerd alle collega's wel weer te geven, soms lukte het door de haardracht, soms door de houding en soms door de kleuren van de kleding. Het was enorm leuk om zo'n grote afbeelding te kleuren.
De afwerking van de kaart had voor mij niet zoveel meer nodig. Ik had nog scrappapier liggen wat bij het schoolleven hoort, zo ook de potloodjes, het ABC en het schoolbordje. Ik heb het geheel op een dubbelgevouwen A3 karton (de kaart is A4 geworden) geplakt en als het goed is heeft het bestuurslid hem ondertussen gekregen.

8 opmerkingen:

  1. Wowwwww Diane,wat schitterend gemaakt zeg,wat een werk zeg,maar het is heel goed gelukt hoor.
    En de anderen kaarten zijn ook prachtig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. woww wat schitterend gemaakt en wat een werk erg knap hoor.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan zeg!
    Wel een enorme klus volgens mij, maar het resultaat mag er zijn.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amaai dat is een werkje geweest,daar zitten enige uurtjes in. Het bestuurslid zal er vast heel blij mee zijn.
    groetjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooo wow wat heb je dat super gaaf gemaakt Diane, en wat een werk zal je daar aan hebben gehad.
    Maar dan heb je wel wat aparts echt fantastisch leuk.

    Groetjes jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooo wat vind ik dit geweldiggg mooi zeg..wat een klus maar jeetje schitterend!
    groetjes Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is zó leuk Diane! Wat heb je dit knap gedaan! Wat een schitterend en waardevol aandenken!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ojee, ik loop geweldig achter zie ik al weer.
    Hij is super mooi geworden.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane