maandag 12 april 2010

Kuikens in het voorjaar

Bij Bianca zag ik deze achtergrond liggen en was er helemaal weg van. Ik mocht hem een paar keer afdrukken, zodat ik er thuis mee aan de gang kon. Nogmaals bedankt Bianca.
Deze magnoliastempel van Tilda van vorig jaar vond ik wel bij de achtergrond passen.  De krokussen heb ik van de andere afdrukken afgeknipt en gekleurd, zodat ik Tilda en de krokussen in 3D kon toevoegen. Doordat de achtergrond best groot is had deze kaart voor mij verder behalve het scrappapier geen versiering meer nodig.

4 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje is dit weer geworden.
    echt voorjaar!!
    groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeee, wat een leuke achtergrond is dit.
    Mooie kaart, leuk gedaan met de krokussen.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke voorjaarskaart.
    Je achtergrondje is heel leuk.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk vrolijk lente kaartje heb je gemaakt Diane.
    En het achtergrond is echt geweldig gaaf,
    Groetjes en een fijne dag Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane