donderdag 11 december 2014

CAL 2015

Zo er zijn 2 projecten af, er is weer ruimte in mijn haakmand gekomen. Dat betekende dat ik mooi de wol voor mijn nieuwe CAL in de mand kon leggen. 

Toen afgelopen week de info voor de voorbereiding kwam, moest ik even slikken. Mmmm hij is wel erg mooi, en ik heb er zin in, maar.... Jawel ik had bedacht om met Softun van scheepjeswol een deken voor op mijn logeerbed te maken (de kleuren had ik al uitgezocht). Maar dat is een smal 1 persoons bed. Daar gaat een vierkante deken niet op passen. Ik had afgelopen zomer al Stone Washed garen van scheepjeswol gekocht om er een granny deken van te maken. Ik mocht er nog niet aan beginnen, eerst de andere projecten. Uiteraard had ik al wel stiekem een klein beginnetje gemaakt. Maar nu gaat dat beginnetje een kussentje worden, en ga ik dit garen mooi gebruiken voor de CAL 2015. 

1 opmerking:

  1. Wauw.....wat een mooie foto, zo leuk deze bolletjes. En de kleuren ook! Ik heb ook wel zin om weer mee te doen met de nieuwe cal.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane