zaterdag 27 december 2014

Het snoepkussen in hortensia blauwe kleuren

Van de PIP deken ontvangster kreeg ik het boek Haken en Kleur. Bij een winkel had ik het snoepkussen, wat daarin staat, zien liggen. Ik was gelijk verkocht. Het zag eruit als een project wat vrij makkelijk te haken was. En nadat mijn ripple sprei af was, miste ik zoiets wel. Ik had nog resten, dus dat was snel starten met het kussen. Hij staat ondertussen in de bank te pronken. Ik ben er helemaal blij mee. Het andere kussen in de bank is ook toe aan een nieuw jasje. Mijn ogen maar eens goed open houden, of ik een leuk ander patroon zie.



Ik heb 1 toer toegevoegd aan het originele patroon. Aan de crème rand heb ik nog een licht beige toer vasten gehaakt. Voor mij was de rand zo net iets meer af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane