woensdag 24 december 2014

Scheepjes CAL 2014

Toen de scheepjes Cal kwam, was ik erg nieuwsgierig. Het eerste blok patroon werd met enthousiasme bekeken. De tweede was ook al zo mooi, maar ja waar moest ik hem voor maken? Ik had al bedacht om de CAL 2015 voor mijn éénpersoons logeerbed te maken. De kleuren had ik al bedacht en uitgezocht. Het zou scheepjeswol softun worden.


De kleuren passen bij mijn logeerkamer met donkerbruin, crème en rood. De inspiratie voor de kleuren kwam ineens door een plaatje van kaarsen in een folder.
En toen.... tja toen werd de CAL 2015 bekend, en dat het een vierkante deken gaat worden. Dag plan, voor een sprei voor op het logeerbed. 
Maar ;-) dat geeft dan wel ruimte om de scheepjes CAL toch te maken.
Eerst maar even de laatste week afgewacht, of de deken echt zo mooi eruit ging zien, als ik in gedachten had. En dat was zo. 

Dus gauw bij ons op het dorp bij de Stoffenkraam de bolletjes besteld. Ik bestel vaak bij een bekende andere winkel, maar kwam tot de ontdekking dat hier op het dorp ook mooie bolletjes te koop zijn. En dan vind ik het wel zo leuk om de plaatselijke winkeliers te steunen.

Ik zou nog niet beginnen, ben nog met andere projecten/projectjes bezig. Maar goed de bolletjes gluurden me wel erg verleidelijk aan, dus toch gelijk even één blok uitproberen. Uhhhh.


Dat werden dus gelijk alle 6 de blokken van week 1. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane