dinsdag 23 december 2014

Kerst workshop

 Bij een tuincentrum zag ik wat workshop voorbeelden. Ik was helemaal weg van één voorbeeld. Dat was snel inschrijven hiervoor. En  half december ben ik hem gaan maken. Enorm leuk om te doen, en ook gezellig om in huis neer te zetten!

Vervolgens vind ik het wel leuk om iets "kersterigs" in huis neer te zetten.  Het liefst heb ik dan iets wat niet zo doorsnee kerst is, en wat na de kerst ook nog een poos kan. Dus eigenlijk meer iets winters. Ik heb een geurallergie. Dat betekent dat ik zelden bloemen in huis heb. En het winterse materiaal gaat vaak wel goed. Extra leuk dus, om iets aparts te vinden (zonder hyacinten ;-) )
Nu hebben we zo'n interieursnuffelwinkel op het dorp, waar een oud leerlinge van me werkt. Ze heeft daar een bloemenhoekje. En ze heeft een geheel eigen stijl. Daar kocht ik 2 een opgemaakte schaal en een ouderwetse kandelaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha, wat leuk dat je langs kwam en een berichtje achter hebt gelaten.

Bedankt,
Diane